I Love HK “WHITE” Christmas – Hong Kong Young Ambassador Scheme

I Love HK “WHITE” Christmas

由 Hong Kong Young Ambassador Alumni Association (HKYAAA)同秘書處合辦既
聖誕節慶活動:I Love HK「威」Christmas

「喂,又到聖誕,又到聖誕,
下個聖誕,有無今年咁嘆?
Santa Clause is coming to town ……」

大家計劃好今個聖誕日去邊到「威」未呢?
左揀右揀,識揀一定係同我哋去「『威』Christmas」喇!

曾被CNN評選為「全球十大聖誕渡假勝地」之一嘅香港,每年聖誕都吸引成千上萬嘅旅客造訪。身為YA,當然不能錯過這個黄金機會去展示我哋嘅熱情好客精神呢!現誠邀大使在普天同慶的日子,參加一個完全屬於我哋YA嘅聖誕節慶活動 — I Love HK「威」Christmas。屆時我哋將在城中旅客熱點之一嘅中環碼頭熱熱鬧鬧地與「眾」同「樂」,將節日氣氛推至最高點!

今個聖誕一於齊齊去「威」,分享節日喜悅之餘,亦推廣這個充滿活力與魅力嘅城市,讓旅客及市民倍加感受到香港獨有嘅「人情味」及「地道文化」!

名額有限,請馬上報名參加。就讓我哋一起盡情「好客」,全城開心過聖誕!